OBLIGATIILE FURNIZORULUI
FURNIZORUL se obliga:
- in 24 de ore in timpul programului de lucru (luni-vineri 08:00 - 20.00) sau
- in 48 de ore dupa aparitia defectiunii, de la anuntarea la sediul FURNIZORULUIsau telefonic daca defectiunea a aparut in afara orelor de program (inclusiv sambata sau duminica). In cazul unei reclamatii se va mentiona obligatoriu adresa si numele pe care este intocmit contractul. FURNIZORUL este exonerat de aceasta obligativitate atunci cand poate face dovada ca nu si-a putut indeplini obligatiile din cauza tertilor implicati in gestiunea retelei. (reteaua RENEL sau retele prin care se face transportul de date).
OBLIGATIILE BENEFICIARULUI
BENEFICIARUL se obliga:
Sa utilizeze in mod normal serviciul. In caz de utilizare anormala a serviciului de catre BENEFICIAR, utilizare care ar duce la perturbatii in exploatarea retelei, FURNIZORUL isi rezerva dreptul de a suspenda serviciul prestat, sau de a renunta la prezentul contract in cazul utilizarii anormale a serviciului in mod repetat. Prin utilizare anormala se inteleg urmatoarele:
Daca FURNIZORUL are motive serioase sa considere ca BENEFICIARUL a utilizat una dintre practicile mentionate mai sus sau a utilizat serviciul in orice alt scop ilegal, acesta poate intrerupe furnizarea serviciului, cu notificare ulterioara in termen de 24 ore, precum si rezilierea contractului fara preaviz.
In aceste cazuri responsabilitatea pentru eventuale daune solicitate de catre terti ii apartine in exclusivitate BENEFICIARULUI.
PUNEREA IN FUNCTIUNE SI PRESTAREA
Conditiile necesar a fi indeplinite pentru punerea in functiune a serviciului:
Termenul necesar pentru furnizarea accesului la Internet este de maximum 20 de zile lucratoare de la semnarea contractului
CALITATEA SERVICIILOR
FURNIZORUL garanteaza largimea de banda mentionata sau capacitatea in anexa. FURNIZORUL poate modifica largimea de banda sau capacitatea serviciului prin marire, astfel incat BENEFICIARUL sa beneficieze de o calitate mai buna a serviciului. FURNIZORUL garanteaza functionalitatea serviciului in proportie de 99,5%
FURNIZORUL nu raspunde de viteza cu care se face accesul la un anumit server din reteaua Internet, aceasta viteza depinzand si de incarcarea serverului respectiv (numarul de utilizatori care transmit sau receptioneaza date simultan la/de la respectivul server). Mentinerea calitatii serviciilor presupune respectarea obligatiilor pe care BENEFICIARUL si FURNIZORUL si le asuma prin prezentul contract.
DISPONIBILITATE – INTRETINERE
Serviciul de transmisie de date si voce catre Internet prin intermediul retelei FURNIZORULUI este accesibil BENEFICIARULUI 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an, daca, si in conditiile in care BENEFICIARUL isi achita obligatiile contractuale.
Serviciul de intretinere al FURNIZORULUI este asigurat de luni pina vineri, intre orele 08.00-20.00, cu exceptia sarbatorilor legale.
Serviciul de intretinere nu acopera cazurile de interventii ale caror cauze sunt neimputabile FURNIZORULUI: defectiuni ale echipamentelor sau programelor utilizatorului etc
MONITORIZAREA SERVICIULUI
ITC utilizeaza mai multe conexiuni de Internet si foloseste proceduri de balansare a traficului in vederea unei gestionari eficiente a capacitatii totale. Compania monitorizeaza in permanenta gradul de ocupare a benzii totale gestionate si aplica o politica de marire a acesteia in cazul depistarii unui grad de ocupare a benzii totale de 80% in conditii de trafic neafectat de evenimente.